Avarfalvi Mesék

Kortárs mesék, versek, mondókák

Apák napi köszöntők

2013. június 15. 00:14 - Várfalvy Emőke

Bár a fiúk évi 365 napon megkapják a törődést (Tőlünk ;)), azért Ők is megérdemelnek egy napot, ami csak róluk szól! Éljenek az Apák, akik kemények, de éreznek, komolyak, de mindig igyekeznek megnevettetni, sokat dolgoznak, de örökké hazavágynak a családhoz.

Néhány hosszabb, rövidebb, komolyabb, lazább vers, amivel köszönthetitek Őket, a Főket! :)

 

baby-22194_640.jpg

Kedvesek:

1.

Az én Apukám a legjobb a világon,

Legyen sokat velünk, én csak azt kívánom,

Kedves s szeret engem, tudom én ezt nagyon,

Szeretettel köszöntöm Őt e szép Ünnep Napon!

2.

Drága Édesapám, köszönöm azt neked,

Hogy a Te kicsi lányod/fiad lehetek,

Nagyon jó, ha itt vagy és este nagyon várlak,

Hogy megölelj engem és Édesanyámat!

Kívánom, hogy legyél mindig boldog velünk,

Mert Mi Téged, Apa, nagyon szeretünk!

Boldog Apák Napját!

3.

Süt a nap az égen, és én boldog vagyok,

Mert az apukámnak kicsi lánya/fia vagyok,

Tudom Te is örülsz, hogy itt vagyok neked,

A Te szemed fénye, kedves kis gyermeked,

4.

Éljen a vasárnap,

Ma köszöntjük az Apákat,

Legyen a mai nap vidám,

Szeretlek Téged Apukám!

5.

Szép vasárnap eljött,

Itt az Apák Napja,

Édesapa ajándékba,

Ezt a verset kapja,

Legyél boldog velünk,

Drága Édesapa,

Nagyon szeret Téged:

....... és a Mama!

6.

Köszönöm, hogy szorgalmasan dolgozol miértünk,

Hogy mindig vigyázol ránk, így soha sem kell félünk,

Hogy megtanítasz játszani, s csak ritkán vagy fáradt,

Szeretettel köszöntlek most, drága Apukámat!

7.

Ha egyszer apa leszek,

Olyan leszek, mint Te vagy,

Kedves apa, ki lefeküdni,

Mese nélkül sose hagy,

Aki nyakában visz engem,

Ha nem megy már a séta,

S aki elmagyarázza nekem,

Hogy repül a rakéta.

Te vagy a leszuperebb,

Apuka a világon,

Legyél boldog, Drága Apa,

Ma neked ezt kívánom!

8.

Boldog apák napját kíván most neked,

Kicsi fiad/lányod, aki nagyon szeret!

9.

Szép reggel van apukám, megköszöntlek Téged,

A Te néha kicsit rosszcsont, huncut Szemefényed!!

10.

Korán keltem ma reggel, hogy megköszöntsem,

A világ legjobb apukáját, megölelgessem,

Nagyon szeretlek Téged és azt kívánom,

Legyél a legboldogabb apa ezen a világon!

Viccesek:

1.

Apák napja reggelén, azon gondolkodám,

Mivel fogom meglepni, az én jó apukám,

Találtam egy finom hideg sört Ő neki,

Hát azt viszem ajándékba, mert tudom, szereti!

Boldog Apák Napját!

2.

Apa, ma csak Te nézheted a TV-t,

Ma nem kell hallgatnod Halász Judit CD-t,

Nem kell nyakban vinned, s lefekszem majd csendben,

Legyen ma szép napot, én ezt adom, rendben?

3.

Apák napja van ma, ez a Te ünneped,

A túrórudimat bátran megeheted,

Játszhatsz akármit a videókonzollal,

S szabadon kapcsolgathatsz, a távirányítóval,

Legyen szép a napod, és ha este kéred,

Leülök majd hozzád és egyet mesélek!

Boldog Apák Napját!

4.

Hideg sört és jó kis meccset kívánok ma neked,

Ma kivételesen megértő hűncut kisgyermeked!

5.

Nem hoztam virágot, nem hoztam csokit,

Viszont ma bármeddig nézheted a focit!

Boldog Apák Napját!

6.

Boldog apák napját kívánok neked,

Ha tortát kapsz rá, hagysz majd egy szeletet?!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avarfalvimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr25362062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása