Avarfalvi Mesék

Kortárs mesék, versek, mondókák

Klasszikus csiga-mondókák újratöltve

2014. május 19. 14:15 - Várfalvy Emőke

Nem tudom, Te hogy vagy vele, nekem a klasszik csiga mondókák túl brutálisak (pedig nem vagyok egy nyafka és a rock zenét is szeretem). Olyat magoltatni egy 2 évessel, hogy ha nem jössz ki, összetöröm a házad, meg kamuzni a csigának, hogy ég a háza, nekem nem fekszik. Szóval írtam az eredeti rímképletre néhány hasonlóan egyszerű - kicsiknek is elsajátítható, de kevésbé brutális megközelítést.

 

Csiga-biga gyere ki,

Nagyon várlak idekint,

Kapsz levélkéket,

Dugd ki szemecskédet!

 engine-48182_150.png

 

 

Csiga-biga told ki szarvadat,

Zsolti baba énekelve hívogat!

 csiga_2.png

 

 

Csiga-biga gyere ki,

Eső hullik idekint,

Vizes már a járda,

Csússzunk egyet párba'!

 engine-48182_150.png

 

 

Csiga-biga told ki szemedet,

Nézd meg ki az, aki neked integet!

 csiga_2.png

 

 

Csiga-biga gyere már,

Sok kis gyerek csak rád vár,

Légy a barátunk,

Nézd meg, hogyan játszunk!

 engine-48182_150.png

 

 

Csiga-biga nézd meg, ki vagyok,

Amíg ki bújsz, én biztos itt maradok.

 csiga_2.png

 

 

Csiga-biga bújj elő,

Zöldell már a legelő,

Pitypang saláta,

Sok finomság vár ma.

 engine-48182_150.png

 

 

Csiga-biga ne félj, nem bántlak,

Ha kinézel, elfogadlak barátnak!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avarfalvimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr636180860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása