Avarfalvi Mesék

Kortárs mesék, versek, mondókák

Az én ünnepem

2014. október 24. 18:49 - Várfalvy Emőke

Igazi ünnep mind az a nap,

Amikor apuci itthon marad,

Egész nap nevet és játszik velem,

Én az ilyen ünnepeket szeretem.

Igazán akkor ünnepelünk,

Ha nagyihoz vidáman, együtt megyünk,

Nevetve ölel úgy örül nekem,

Én az ilyen ünnepeket szeretem.

csalad.jpeg

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avarfalvimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr536829807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása