Avarfalvi Mesék

Kortárs mesék, versek, mondókák

Kiscsoportba menő

2017. augusztus 13. 19:24 - Várfalvy Emőke

mondóka ovibaszokáshoz

Látjátok mily’ nagyra nőttem,

idén ovis lesz belőlem,

lehet ugyan picit fura,

nekem még ez az óvoda,

a sok gyerek, óvó nénik,

mit beszélek, vajon értik,

játszunk-e majd, ahogy otthon,

anya mondta, meg kell szoknom,

ahogy ő jár a munkába,

én megyek az óvodába.

 

Ő dolgozik, én tanulok,

ovis vagyok, remek dolog,

hisz körülvesz sok új barát,

hozhatok be kocsit, babát,

óvó néni, ha volt ebéd,

mond nekünk egy alvós mesét,

s ha felkelünk, csupa móka,

sírás nem is jön már szóba,

mert az ovit megszerettem,

vidám kiscsoportos lettem.

oviba_meno.jpg

kép forrása: telegraph.co.uk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avarfalvimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr8412746384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása