Avarfalvi Mesék

Kortárs mesék, versek, mondókák

Versek e-locsoláshoz

2020. április 11. 17:50 - Várfalvy Emőke

Zúg a rúter,

száll a netem,

meglocsollak messengeren.

 

Én kis vlogger gyerek vagyok,

videókat posztolgatok,

úgy teggelem a lányokat,

mint vlogger a lájkokat,

bekövetsz-e?

 

Zöld erdőbe nem megyek, ott van most a Győrfi,

tudtad lehet ibolyából is pálinkát főzni,

karanténban egy-két hétig, remélem még elvagy,

utána kapsz majd kóstolót, addig el ne hervadj!

 

Hajnal óta sütök,

megkelt mind a lisztem

szép lányokat meglocsolni,

lenne most a tisztem,

sajnos csak így lehet,

üzenetet váltva,

ne szomorkodj ezért kérlek,

te szép, kedves lányka,

mert ha megmutatod,

ragyogó szemecskéd,

locsolok és magadom

a kovászom receptjét.

  

VARIÁCIÓK 1 TÉMÁRA:

 

Kapcsold be a kamerádat,

kedves, szép virágom,

filterezett profilképed,

megcsodálni vágyom,

nem locsolok idén reád,

jeges szódavizet,

küldök inkább messengeren,

200 piros szivet!

 

Hipernettel jöttem,

reggel óta várok,

húsvétnapi szelfikédre,

hagy dobjak egy lájkot!

 

Nem maradok otthon,

ez a férfi virtus,

átvizsgált a szekuriti

nincsen bennem vírus,

hajnal óta türelmetlen,

a mélywebet járom,

kapcsold már be a kamerát,

kedves szép virágom.

e-locsoloversek.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Background vector created by freepik - www.freepik.com 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avarfalvimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr1415605614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása