Avarfalvi Mesék

Kortárs mesék, versek, mondókák

Napraforgó

2017. december 06. 16:03 - Várfalvy Emőke

A Napraforgó csoport óvó nénije kérte, írjak a kis virágainak hozzájuk illő verset. Bár először azt hittem, ez egy szürke decemberi délutánban nehéz lesz, tévedtem. 2 vers és 1 mondóka után itt a szobámban már süt is a nap! :)

Napraforgó növesztő

 

Én vagyok a napocska,

ti meg a virágok,

amíg e szép kertben laktok,

én vigyázok rátok,

kis fejetek megtöltjük majd,

és jó sokat nevettek,

míg megértek s nagyra nőve,

iskolába mehettek.

 

Csodavirág

 

Olyan vagyok, mint a nap, szép kerek és sárga,

szirmaim közt széles kelyhem soha sincsen zárva,

ha megnövök tányéromból etetem a világot,

szeressétek a szép magas, napraforgó virágot!

 

Napraforgó mondóka

 

Hol a nap, hol a nap,

fent a magas égen,

keresem, keresem,

jaj, de el nem érem,

leszek hát, leszek hát,

én a nap a réten,

ki szeret, ki szeret,

ha akar, elérjen.

napraforgo_vers.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avarfalvimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr8013450553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása