Avarfalvi Mesék

Kortárs mesék, versek, mondókák

Rossz Anyák Adventi Kalendáriuma

2017. december 01. 15:19 - Várfalvy Emőke

Azt tudjuk, hogy mi van a gyerekek adventi naptárában. De mi lenne, ha belenéznénk egy rossz anya adventi kalendáriumába is.

 

1. December 1? Pompás! Még rengeteg időm van karácsonyig, igyunk egy kávét!

2. Végre szombat! Ma nem főzök, mert teljesen kivagyok az évvégi hajtástól. Ki kér pizzát?

3. Mi van? Már kell az adventi koszorú? Jó lesz a tavalyi, teszek rá teamécsest. Vaniliaillatú, ugye milyen menő?

4. Mindjárt jön a Mikulás, holnap kell venni a srácoknak csomagot! (magamnak nem veszek csokit, mert kell egy kicsit diétázni a beigli előtt)

5. B@sszus, már nem lehet sehol csokimikulást kapni??? Ezt ki találta ki?!

6. Még jó, hogy a kindertojásnak mindig örülnek! Boldog Mikulást nekem is, igyunk egy pohár bort. Férj, te nem vagy gyerek, nem vettem neked semmit. Jó, kaphatsz te is bort!

7. Kicsit túlórázom, hogy a karácsonyi előkészületekkor már ne kelljen. Ugye milyen előrelátó vagyok?

8. Ki a franc találta ki azt, hogy gyerekszékeken ülve, varrogassunk valami hóembert péntek este, de komolyan?! Életemben nem tudtam egy gombot sem felvarrni! Ovis barkácsdélután, anyám! Az a nő meg mit eminenskedik? Ja SZMK-s. Pfö. Mondjuk a sütije finom volt.

9. Végre szombat, szusszanjunk egy kicsit. Van még abból a szaloncukorból, amit a Mikulás hozott srácok?

10. El kéne menni ajándékot venni , de ilyenkor olyan sokan vannak a plázában, utálom a tömeget. Nézzünk meg valami családi filmet és együnk pop-cornt, az nem hízlal. Majd holnap körbenézek a neten ajándékügyben.

11. Fel kéne hívni egy takarítós céget a nagytakarítás miatt. Majd holnap keresek valakit. Most határidő van és nagyon kell melózni. Este egy pohár bort valaki?

12. Anyám felhívott, hogy nálunk karácsonyozna a nagynéném, meg a másodunokatestvére a kutyával is. Tőlem jöhetnek, ha hoznak valami házisütit, meg mondjuk bort.

13. Basszus, holnap van az ovis karácsonyi ünnepség. Honnan a francból szerzek fehér inget, fekete nadrágot a srácoknak? És még valami süteményt is össze kell ütnöm a céges buli előtt! Viszek pilóta kekszet! A pilóta kekszet mindenki szereti. Vagy dobozos linzert? Az még jobb. Az majdnem olyan, mintha én sütöttem volna, pláne, ha átcsomagolom. Zseni vagyok!

14. Basszus, másnaposan hajnalban kelni, mert a srácok be vannak sózva, hogy le ne késsük az Ovis karácsonyi ünnepséget! Szétesik a fejem! Duplasmink! Ha iszom egy gyógysört a hányinger ellen megérzik vajon? Te vagy a legcsodásabb harmadik segédpásztor kisfiam!

15. El kéne menni ajándékokat venni. Meg felhívni a takarítós céget, akit a Viku ajánlott. Ők talán ráérnek még karácsony előtt. Bírom ezeket! Ki a francnak jut eszébe időpontot foglalni októberben, hahaha!

16. Úgy ennék egy kis beiglit. Leugrom a pékségbe ott árulnak. Jól van tudom, hogy még nincs karácsony, de a várakozásba belefér egy kis tesztevés, nem? És egy kis bor. Csak egy pohárral.

17. Mi az, hogy amit ma megrendelek már nem ér ide karácsonyig???? Még van egy hét? Mit csinálnak ezek?

18. Egyik takarító cég sem vállal már karácsony előtt! Koszban fogunk karácsonyozni. Na jó, majd kiporszívózok. Az ablakok meg úgysem látszanak sötétben. És a tendert sem adtuk még le a melóhelyen. 20-ig biztos nem kapok szabit. Még jó, hogy a fizu megjött. Ennyi stresszre megérdemlek egy kis bort. Jé, mi ez, karácsonyi gumicukor? Fincsi!

19. Vettem egy ajándékot! Igaz magamnak, de nem lehetett ott hagyni, le volt értékelve és olyan szép lesz a lábamon az a szandi júliusban a tengerparton.

20. Ma éjfélig bent voltam a munkahelyemen, én felmondok. Na jó nem, mert akkor ugrik a prémium, akkor meg minek güriztem egész évben és egyébként is, kisgyerekes anya vagyok, de akkor is. Kell egy pohár bor!

21. Ma végre leadtuk az anyagot. A hiánypótlást majd két ünnep között megcsinálom. Irány ajándékot vadászni!

22. Porszívóztam, letöröltem a port és nézegettem egy csomó karácsonyi receptet a neten. A gyerekekkel, mivel a takarítást nagyon unták, délután vettünk egy doboz gyömbéres kekszet a kisboltban és az egészet megettük. Lehet nem fogok beleférni a kis feketébe, amit fel akartam venni szenteste.

23. Basszus kéne egy fa! És hol a karácsonyfatalp? És Férj ajándéka? Úr Isten, bent hagytam az irodában! És nem lehet bemenni az ünnepek alatt… Nembaj, kap egy meglepikártyát, amire ráírom, mit kap majd, ha jó lesz. Ez jó, ha jó lesz! Vajon én mit kapok? Izgi! Igyunk is egy pohár bort! Ja nem, ma este akartam beugrani a tecsóba éjszakai nagybevásárlásra. Akkor kevesen vannak, nem zavar senki. Hihetetlenül laza és kreatív vagyok.

24. Rohadtul fáradt vagyok. Éjszaka nem lehet húst venni a tecsóban, így reggel vissza kellett mennem és egy órát áltam sorba csak a húspultnál. Ez az előrecsomagolt beigli elég bénán néz ki és sok benne az E betű, de egyszer ki lehet bírni. Halászlékocka? Na azt nem vettem. Szuper, vissza nem megyek. Férj, díszítsd fel a fát, mert mindjárt megőrülök! Iszom egy pohár bort, vagy inkább kettőt. Kéne egy tiszta abrosz. És jesszus, a nagynéninek nem vettem semmit. Na majd megkap egy könyvet a polcról azt szokták szeretni. Csak ezen az estén legyek túl! Utálom a karácsonyt!

Ilyen anyák nincsenek is? Te ennél sokkal összeszedetebb vagy? Lehet, rád a másik kalendárium vonatkozik, amit minta anyákról írtam. Olvasd el azt is!

rossz_anyak_adventi_kalendraiuma.png

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avarfalvimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr9713409231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Torz 2017.12.02. 07:22:18

Ez szellemes volt.
süti beállítások módosítása